توصيه مطلب 
۰
 
Share/Save/Bookmark
پس از سال‌ها صورت پذیرفت
نخستین تغییر ملموس در عملکرد مخابرات ایلام
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
نخستین تغییر ملموس در عملکرد شرکت مخابرات استان ایلام پس از سال‌ها صورت پذیرفت.
 
به گزارش عرش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، شرکت مخابرات ایلام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات‌رسان که از تعداد مشترکین زیادی برخوردار است همواره ارائه عملکرد مطلوب از سوی آن مورد درخواست و مطالبه مردم استان بوده است.

 
اما به دلایل مختلفی که ذکر همه آن دلایل در این مجال امکان‌پذیر نبوده همواره در ارائه خدمات مطلوب که حق مسلم مردم استان ایلام بوده کوتاهی‌های بزرگی روی داد که خوشبختانه پس از سال‌ها و طی روزهای گذشته تغییرات ملموسی در نحوه عملکرد این شرکت به چشم می‌خورد که اشاره نکردن به آن دور از انصاف است.

 
توزیع قبوض تلفن ثابت و همراه در استان ایلام که طی سال‌های اخیر مبنای بسیاری از مشکلات و اختلافات فی مابین شرکت مخابرات و شرکت پسj را شکل می‌داد و از سوی دیگر نارضایتی شدید مردمی را در پی داشت به شکل قابل تقدیری با درایت این دو شرکت رفع شده و پس از سال‌ها مردم ایلام قبوض تلفن ثابت و همراه خود را در درب منازل خود رویت کردند.

 
پیش از این هیچ‌کدام از شرکت‌های مخابرات و پست پاسخگوی درستی برای عدم توزیع درست و صحیح قبوض نبودند اگر چه همه می‌دانستند که کوتاهی‌های شرکت مخابرات عامل اساسی این موضوع بوده اما به هر حال شرکت مخابرات مقصر این داستان را شرکت پست دانسته و این درحالی بود که شرکت پست کوچکترین کوتاهی در این زمینه نداشته است.

 
یکی از مشترکین شرکت مخابرات استان ایلام گفت: امروز صبح زمانی که قبض‌های تلفن ثابت خود را در محل درب منزل دیدم بسیار متعجب و خرسند شدم.

 
علی افزود: این برای نخستین‌بار بود که شرکت مخابرات کار خود را به درستی انجام می‌داد.

 
وی ادامه داد: امیدوارم روند تغییرات در این شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایلام همچنان استمرار داشته باشد.

 
شرکت مخابرات استان ایلام طی ماه‌های اخیر با تغییر در مدیریت آن شاهد تحولاتی بوده که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.
کد مطلب: 282390